mandag 13. juli 2009

Ferie......

Vakre Inderøya....

Nok en gang har vi hatt over en uke med sol og varme på Inderøya. Ja, vi tror det alltid er sånn der......

Strikkepinnene har vært med. Strikket et par sokker til min mamma i Järbo Mellanragg. Nydelig å strikke av og vakre farger.

Enda et par sokker ble det til mamma. Disse er i syltynt sokkegarn på pinnenr 2,75. Oppskriften er fra Nancy Bush's bok "Vintage socks". Super bok med mange fine sokker.



Vi koste oss med mye mer enn sokkestrikking. Kan hende flere bilder kommer etterhvert. men er akkurat kommet innenfor veggene her hjemme. Så nå tar jeg kvelden......











5 kommentarer:

Akvarella sa...

Takk for besøket, alle sammen.Det er altid så kos når dere er her.
Takk for de fine sokkene, du skjemmer meg helt bort.
Flotte bilder også, gleder meg til å se flere etter hvert.

ANNEPÅLANDET sa...

Sokker er fint feriestrikketøy, tar ikke så stot plass og er ikke så varmt. Tror sannelig jeg skal kjøpe meg Nancy Bush-boka, har hørt mye bra om den.
Ha en fin uke!

Anonym sa...

Hei.Fine sokker du har strikka.Fin farge.Takk for tippset for boka.Så fint det ser ut på Inderøya.Ha en riktig fin Sommerdag.Bodil

Unknown sa...

Nydelig utsikt...
Flotte sokkar og freistande
følge:0)
Håpar dokke har fine dagar med avslapning og kos:0)

Havfruen sa...

Alltid sol på Inderøya? hehe..Dream on..men en utrolig nydelig plass er det. Trøndelag har gitt oss masse godvær i sommer, nydelig!
Litt overskyet vær i dag, greit nok. Fikk slått på pc`n samt gjort litt inne.
Nyt sommeren videre med strikketøyet ditt:)
Klem:)