søndag 21. oktober 2012

Skappelgenser, akkurat som resten av Norge......

Jeg hadde bestemt meg for at en sånn genser som alle andre strikker, det ville ikke jeg ha. Men fristelsen ble for stor for jeg elsker jo akkurat sånne stooore gode gensere. Og att på til i verdens beste alpakkagarn :)

Deilig antrekk etter enn litt våt søndagstur i skauen. Jeg valgte å strikke genseren i en tråd Inca og to tråder Alpaca Silk. Begge fra Rauma. Tror dette garnvalget gjorde genseren litt løsere enn med Faerytale og Tynn Alpakka. Men såååå god. Klør ikke i det hele tatt.

Millie ser ikke helt happy ut for å bli holdt fast.

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Den så bare helt deilig ut!...og så flott dokker va, både du og Millie;)
Ha ei god uke, klem fra mæ;)

Havfruen sa...

Flott :-) -modell og genser kledde hverandre:)
Du og strikkepinner er sant!

duBedåre sa...

Hei Skautroll! (o:

Finfin genser, ser utrolig deilig ut, og den garnkombinasjonen må jo være luksus! Hva gjør det vel om mange i Norge har lik genser, når du kan kose deg i din?

Beklager seint svar på kommentaren din på bloggen, jeg har nettproblemer her langt utpå landet... )o: iPadveska er her fortsatt, den ligger bare å venter på et godt hjem! Bare si ifra, vi kan vel evt møtes som sist? Her eller hvor som helst? hyggelig med en strikkeprat også!

Og beklager at det aldri ble en veske med hundebilde på, jeg kan forklare deg om vi møtes.

Ha en fin dag i sørpa! (o: