Se hva jeg har fått....
Tovepia og Sidsel har hver for seg gitt meg denne awwarden.
Tusen takk begge to.
Dette blir litt i all hast.
Jeg kommer tilbake med hvem jeg vil gi den til.
Synes bare jeg ville vise den fram.
Travelt....
Puh, håper på bedre tider.
Jeg er ikke så garvet når det gjelder blogging og er ikke sikker på hvordan jeg får lagt linker og at bare navnet synes??
Noen som kan hjelpe meg??
Jeg velger å dele denne awarden med to bloggjenter som ofte er innom og skriver en hilsen.
I tillegg titter jeg ofte innom hos dem også.
Line og Majorogmeg denne er til dere.
















