tirsdag 29. juli 2014

64 masker, pinne 2,5, to rett og to vrang....

Dette er beskrivelsen på de aller beste sokkene. Helt standard, tynne og gode. Også sitter de veldig godt på foten. Jeg har mange slike i skuffene mine med ullsokker, og det er de jeg bruker aller mest. I tillegg finnes det fantastisk mye flott sokkegarn i akkurat den tykkelsen.

Disse er strikket i et sokkegarn fra Mayflower som jeg fant i en utrolig flott garnbutikk i Løkken i Danmark. Jeg har en tendens til å kaste banderolen og husker derfor ikke akkurat hva dette garnet het. Sokkene ble igjen i Lom hos ei venninne.

Disse sokkene er strikket i Zauberball Crazy. Halvannen sokk ble strikket på tog og fly til Tromsø t/r en helg i juni. Så ble de bare liggende for det er litt kjedelig å strikke sånne sokker. Men i godt selskap i ferien så fikk jeg gjort dem ferdige. Disse ble bare raskt adoptert av reisefølget vårt i Danmark :)

Ingen kommentarer: