lørdag 26. mars 2011

Enda flere votter :)

Jada, jeg har litt dilla..... På votter :))

Disse er tovet lett. Strikket i Vamsegarn. Jeg har en del Vamsegarnrester. Kjekt å bruke de litt sånn inne i mellom. Mønsteret står i "Strikkeboka". Boka heter faktisk det. Vottene havner i gavekassa.



Disse vottene er kjøpt som en strikkepakke fra Projo. Designeren kalles RandiK Design. Hun har en blogg som heter "In my Mothers Name". Masse fint å se der. Disse vottene heter Odin og er strikket i Cascade 220. Jeg beholder nok dette paret selv. Synes de er såååå fine.

3 kommentarer:

Lene sa...

Så flotte votter!
Jeg har også votte dilla, er så utrolig mye flott å strikke.
Å utrolig artig å designe votter selv:)

Tovepia sa...

Heldig er de som får gaver fra deg, flotte votter!
Håper vottesesongen er over, men idag har det regnet i bøtter og spann, ufyselig vær.
Nyt helga videre, klem fra meg;)

randi K design sa...

Se der ja, så fine de ble! Du lurte på Santa Fe vottene, og jeg har strikket dem i Rauma Finull også, Str. middels-stor. Mønsteret kan kjøpes på både Etsy og Ravelry (Randi K Design).