onsdag 16. april 2014

Restegarnprosjekter fortsetter :)

Nok en gang har jeg hentet inspirasjon hos Annepålandet. Denne gangen fra et av hennes "Fabelaktigprosjekte". For en fantastisk måte å utnytte rester av fargerikt og flott sokkegarn? Også sååååå moro :)

Dette ble sokker til mannen min. Blått var et tema, men jeg måtte ha med en rød stripe. Det var han enig i også. Strikker med pinne nr. 2,5 og legger opp 64 masker.

Jeg synes det blir så villt at det nesten blir vakkert.

Var egentlig litt i tvil om jeg skulle ha en rød stripe, men når sokkene var ferdige så synes jeg det ble ganske fint.

Under stripesokkene så ligger noen av parene som restene er fra. Nå har jeg sortert tynt og litt tykkere sokkegarn hver for seg. I tillegg så har jeg sortert litt på farger.

Og nytt prosjekt er allerede på pinnene :) Denne gangen i tema rødrosalilla. Blir glad bare jeg ser på dem, jeg.

3 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Så fine, og så deilig å bli kvitt rester. Må ta en titt inne hos Annepålandet jeg også - restergarn har jeg nok av. God påske til deg, klem

Anonym sa...

Flotte Kristin :-)) Heldige er de som skal få varmet sine føtter med de :-) God Påske Klem fra tante Grete

ANNEPÅLANDET sa...

Så gøy! Disse ble jo rett og slett PENE også - i motsetning til mine, som bare ble RARE, haha.
Ja, det er en utrolig morsom måte å strikke på - kjenner at jeg snart må lage meg et par til. Blir jo i godt humør bare av å se på dem :-)
Ha en riktig fin påske!