Vi har hatt en ufrivillig pause på over en uke, men nå er vi i gang igjen. På veggene skal vi ha MDF-plater som vi maler.
Millie ser lengselsfullt gjennom plasten. Hun elsker å egle seg inn på katten. Han blir jo selvfølgelig irritert og prøver å si ifra. Men, han er en snill katt på 9 år så han tar liksom ikke ordentlig igjen.
Noen utfordringer er det underveis. Det er en ovn på stuesiden så vi må til å lage litt større brannmur. Døra til venstre skal tettes.
Det var mange ledninger å finne i koblingsboksene i taket. Da er det veeeeldig greit å ha en hendig elektriker til mann. Nå er alt ryddet. Vi må fore ned taket med en del cm, så mye av ledninger blir lagt der.
Stakkars, stakkars Millie.....
























