lørdag 24. april 2010

Bikkjebilder, for spesielt interesserte....

Våren i skauen er deilig. Millie finner seg en liten badepytt og koser seg.

Maiken blir alltid våt og sølete på tur. Ikke noen lys og lekker primadonna, der nei... Her er hun i gang med å massakrere en pinne.

Maiken i farta. Hun er ikke tørr før i morgen igjen.

Begge bikkjene har fått på seg Scalibor flåtthalsbånd slik at de slipper å få så mange flått. Scalibor er effektiv i motsetning til mange av flåtthalsbåndene man får kjøpt uten resept.

Synes dette er et koselig bilde selv bildet i seg selv ikke er så bra. Typisk Maiken der hun tusler innover i skauen.

Maiken er nesten kamuflasjefarget i forhold til alt det visne løvet.

Millie har lagt seg ut i vinter og er blitt en liten bryter. Spesielt med to halsband rundt halsen ......

7 kommentarer:

Havfruen sa...

For noen herlige bilder av hunder som virkelig nyter våren:) Tenker det tar tid før Maiken er tørr ja:)
Huggorm? Vet du, jeg aldri sett èn og jeg håper aldri jeg får se styggedommen:) Hysterisk er vel det rette ordet!
Vurderer flåtthalsbånd jeg også...
Ha en flott vårkveld, klem fra meg:)

Sidsel, Honey og Arjas blogg sa...

Herlig bildeserie Kristin! Nå har Pia vært her og sjekka hjertet til Arja, alt i skjønneste orden.

Akvarella sa...

Så koselige bilder, hvet ikke hvem som koser seg mest i skauen,du eller hundene.Du er flink til å komme deg ut på tur.

Nattaklem fra mamma

Villblomsten sa...

Da er nok jeg blandt spesielt intresete :-)
Flotte livsglade bilder :-)

og det blild når hun går innover i skogen var kjempeflott :-)

Villblomsten sa...

kremt - noen skrivefeil ..
men regner med du skjønner hva jeg skriver :-)

Anja's hobbyblog sa...

Så fine hundebilder :o) Og Maiken hun er akkuratt som vår Dino, også en Golden Retriver, og bestading våt og møkete hele sommeren, til matmors fortvivelse. Siste sommer klippet vi ham, med godt resultat, så det gjør vi også i år, bare det blir litt varmere.

bentetove sa...

Flotte bilder av hundene dine !
Jeg måtte se på dem da vi har en Golden Retriever selv - Frida. Hun holder oss i ånde, som sikkert dine gjør også !