torsdag 20. november 2014

Flere sokker 💜💜💜

Jeg koser meg med mere sokkestrikking og har vært flink å gjøre ferdig flere par som har lidd under second-sock-syndrom. Akkurat det syndromet er jeg sterkt rammet av. Men, stort sett så blir det ferdig til slutt.

Ble fristet til å vise fram litt av lageret mitt :) En del av parene er allerede flyttet til nye eiere og flere reiser snart. Produksjonen pågår derimot jevnt og trutt for å bygge meg opp en buffer igjen.

Disse er strikket etter fri fantasi. Fant poter og hjerter via google. Det er ei skikkelig hundedame som skal ha disse. De er strikket i Fjord fra Hillesvåg. Det er vanskelig å strikke pent i dette garnet, men sokkene blir veldig gode.

Neste par ut er vakre Polyhymnia. Nydelig mønster fra Bitta Mikkelborg. Disse er strikket i Pt5 på pinne nr. 3.

Vakker ull :)

Også var det en av mine favoritter blant Bittas design. Nemlig Røff og Tøff. Det er utrolig lett å strikke og samtidig så dekorativt.

3 kommentarer:

Akvarella sa...

Kjære vene, såååå mange fine sokker. Du er superflink

Sidselsidserk sa...

Fantastisk, det er ikke mere å si😘

strikkedilla sa...

Wow så mange fine sokker. Imponerende